30.04.2024, 21:59

Омбудсмен пояснив, як мешканці ТОТ можуть пройти ідентифікацію у банку віддалено

Клієнтам Ощадбанку для зняття встановлених банком лімітів необхідно пройти процедуру ідентифікації. Її проводить банк через контакт-центр для клієнтів, яким встановили обмеження та які з об’єктивних причин не можуть фізично звернутися до відділення банку.

Процедура ідентифікації відбуватиметься через відеодзвінок. Для реєстрації на процедуру ідентифікації необхідно перейти за посиланням та обрати дату та час відеодзвінка.

Після реєстрації на мобільний номер телефону надійде повідомлення з детальними інструкціями від банку.

У разі неможливості зареєструватися на процедуру ідентифікації, звертайтеся до Офісу Омбудсмана.

Джерело: Telegram Дмитра Лубінця

152 views
Розгорнути більше...