-
29.03.2025, 11:20
Український підліток Владислав Руденко розповів про боротьбу у кримському «таборі перевиховання»
- 29.03.2025, 09:15
- 29.03.2025, 07:53 Фото
-
28.03.2025, 20:52
Дешева іпотека фактично є кабалою для українців на окупованих територіях
- 28.03.2025, 18:12 Фото
-
28.03.2025, 16:14
Окупанти затримали 18-річного мешканця Криму, якого підозрюють у підготовці теракту
- 28.03.2025, 14:17 Фото
- 28.03.2025, 12:54
-
28.03.2025, 09:08
В окупованому Криму з розмахом відзначили 80-річчя Ялтинської конференції
-
28.03.2025, 07:24
Лікарі, які працюють в окупованому Криму, заявляють, що зросла захворюваність на отит
-
28.03.2025, 07:10
У Києво-Могилянській школі відбулася панельна дискусія щодо спротиву окупації Криму
-
27.03.2025, 19:28
В окупованому Криму з продажу вилучають фальсифіковане вершкове масло
- 27.03.2025, 17:56 Фото
-
27.03.2025, 16:10
У Судаку відбувається «масштабна реконструкція» заводу шампанських вин
- 27.03.2025, 14:23
- 27.03.2025, 12:41
-
27.03.2025, 11:21
Кримські колаборанти скаржаться на «закриті етнічні спільноти» іноземних туристів
- 27.03.2025, 10:20
-
27.03.2025, 09:17
Кримських підлітків відправляють до Татарстану працювати на військових об'єктах
- 26.03.2025, 21:17
Онлайн-продажі квитків на поїзди в Україні 24 и 25 березня недоступні
Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної цілеспрямованої кібератаки. Відновлення всіх систем тривало всю минулу добу та продовжується зараз. Про це повідомляє офіційний канал Укрзалізниці.
«Ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко, без затримок, і всі операційні процеси руху налагоджено в резервному форматі. Оскільки й раніше Укрзалізниця ставала обʼєктом кібератак ворога, у компанії впроваджені протоколи резервування», – йдеться в повідомленні.
У повідомлені зазначено, що «атака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева». Тому перед повним відновленням даних електронних носіїв, фахівці УЗ, залучені партнери та кібердепартамент СБУ мають ретельно протестувати сервіси на можливі вразливості.
Протягом 24 та 25 березня продаж буде здійснюватися в офлайн-режимі – тобто квітки потрібно купувати в касах. У зв’язку з нештатною ситуацією кількість відчинених кас збільшено, розширюються і графіки роботи.
Якщо пасажир не встигаєте придбати квиток через касу, то в даному випадку він може прямувати безпосередньо до потяга – квитки на наявні місця оформлять прямо на місці.
«Наші поїзні бригади поінформовані, як оформляти ваш проїзд на місці», – запевнили в повідомлені.
Також пасажирам, які планують подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25 березня, пропонують «не «штурмувати» каси сьогодні, бо сьогодні вони працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправленням сьогодні – завтра». На цьому зауважують у Укрзалізниці.
Повернути квітки на 24 березня онлайн можна: для цього пасажиру треба надіслати на адресу services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото квитка та свій контактний номер телефону. Заявку на повернення протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем. На цю ж адресу пасажирів просять повідомляти про будь-які інші нестандартні ситуації.
Фахівці УЗ запевнили, що відразу після відновлення електронних сервісів поінформують пасажирів про відновлення можливості придбати квитки онлайн.