- 15.12.2023, 16:02
- 04.12.2023, 07:28
- 15.06.2025, 19:22
-
18.08.2025, 22:38
Фото
Ізобільненське водосховище в Криму фактично в цьому році вже висохло
-
15.12.2023, 20:26
Між пунктами пропуску Херсонської області та Кримом терміново перекритий рух
- 20.03.2024, 10:57
- 25.03.2024, 17:30
- 26.03.2024, 12:37
- 25.03.2024, 10:24
- 25.03.2024, 08:03
-
13.01.2024, 14:23
Переміщений з окупованого Криму університет намагаються ліквідувати
-
15.12.2023, 20:34
У Криму окупанти готуються розібрати на метал ще один корабель ВМС України
- 28.01.2024, 07:42
-
15.01.2024, 15:37
Громадськість засудила намагання влади ліквідувати кримський університет (звернення)
- 27.03.2024, 21:59
- 24.03.2024, 20:51
- 26.03.2024, 16:04
-
08.02.2024, 12:14
Окупанти хочуть побудувати автодорогу навколо Азовського моря
-
25.03.2024, 22:00
В Армянську стрімко зросла кількість справ про «дискредитацію ЗС РФ»
- 23.03.2024, 23:30
23.10.2025, 09:53
Кримський завод «Фіолент» здійснює «імпортозаміщення» на російських літаках
«Імпортозаміщення» на російських літаках: критичні деталі для Sukhoi та MC-21 постачають із окупованого Криму. Про це інформують у своєму звіті аналітики проєкту Trap Aggressor аналітичного центру StateWatch, посилаючись на коментар директора заводу.
"Після виходу західних партнерів із російських авіаційних проєктів після початку повномасштабного вторгнення в Україну, РФ зіштовхнулася з необхідністю терміново імпортувати… саму себе. Для виробництва регіонального літака Sukhoi Superjet New (SJ-100), який Москва презентувала як символ «технологічного суверенітету», знадобились контактні обертальні трансформатори, генератори, мотори та прецизійні електричні машини. Їх почали постачати з окупованого заводу «Фіолент»", - повідомляють в аналітичному центрі StateWatch.
Також повідомляється про те, що АТ «Завод «Фіолент» виготовляє контактні обертальні трансформатори для бортового обладнання та інші електричні елементи – суміжні трансформатори, генератори, мотори, які потім використовуються у виробництві SJ-100. Крім того, завод оголошував, що виготовляє «деталі для Ту-214».
Аналітики проєкту "Trap Aggressor" зазначають, що російське «імпортозаміщення» залишається декларативним. Нові компоненти, які використовуються в літаках, не проходять міжнародної сертифікації, що створює значні ризики для безпеки польотів. Хоча російські ЗМІ регулярно звітують про «успішні випробування», існує численна інформація про збої в навігації, електроніці та перегріви двигунів.
Як відомо, завод «Фіолент» перебуває під санкціями США з 2014 року. Проте аналітики звертають увагу, що низка ключових міжнародних партнерів — зокрема ЄС, Велика Британія, Швейцарія, Японія, Австралія та Нова Зеландія — досі не ввели жодних обмежень проти цього підприємства.
Видання "AIN" зазначає , що директор заводу, Олександр Баталін, який бере участь у постачанні стратегічних авіадеталей для російських літаків, досі не внесений до міжнародних санкційних списків.
Більше про: