- 15.12.2023, 16:02
- 04.12.2023, 07:28
- 15.06.2025, 19:22
-
15.12.2023, 20:26
Між пунктами пропуску Херсонської області та Кримом терміново перекритий рух
- 25.03.2024, 17:30
- 20.03.2024, 10:57
- 26.03.2024, 12:37
- 25.03.2024, 10:24
- 25.03.2024, 08:03
- 27.03.2024, 21:59
- 24.03.2024, 20:51
-
15.12.2023, 20:34
У Криму окупанти готуються розібрати на метал ще один корабель ВМС України
-
13.01.2024, 14:23
Переміщений з окупованого Криму університет намагаються ліквідувати
- 26.03.2024, 16:04
- 28.01.2024, 07:42
-
25.03.2024, 22:00
В Армянську стрімко зросла кількість справ про «дискредитацію ЗС РФ»
-
08.02.2024, 12:14
Окупанти хочуть побудувати автодорогу навколо Азовського моря
-
15.01.2024, 15:37
Громадськість засудила намагання влади ліквідувати кримський університет (звернення)
- 25.03.2024, 19:05
-
26.03.2024, 20:31
Окупанти перекинули нову групу загарбників з Далекого Сходу у Джанкой
23.06.2025, 08:40
Окупаційна влада Севастополя планує «масштабну реконструкцію» морського порту
19 червня під час Пєтєрбурґського міжнародного економічного форуму було підписано угоду щодо реалізації інвестиційного проекту «масштабної реконструкції» морського порту Севастополя в Комишовій бухті.
Підписи під угодою поставили генеральний директор стивідорної компанії «Авал», що веде незаконну діяльність в окупованому місті й виступила інвестором «реконструкції» порту, Іґорь Чістяков, окупаційний «губернатор» Севастополя Міхаїл Развожаєв, керівник федеральної агенції морського та річкового транспорту («Росморречфлот») Андрєй Тарасєнко та генеральний директор федерального державного унітарного підприємства «Росморпорт» Сєрґєй Пилін.
За словами Развожаєва, інвестор, яким виступила компанія «Авал», планує на першому етапі вкласти близько двох мільярдів рублів (понад мільярд гривень) у повне оновлення інфраструктури та створення майданчиків для сучасних технологічних рішень. Однак при цьому «губернатор» зазначив, що окупований Севастополь «знову стане повноцінним діючим портом» лише після зняття міжнародних санкційних обмежень.
Згідно з опублікованою презентацією, реалізація проекту глибоководного порту в Комишовій бухті відбуватиметься у два етапи, у 2025–2026 рр. та 2027–2030рр. Перший етап передбачає модернізацію дорожньої та залізничної інфраструктури в районі порту та ремонт п'яти портальних кранів для перевалки контейнерів, другий – будівництво нового причалу для прийому контейнеровозів та облаштування цілої низки спеціалізованих зон, у тому числі холодильних складів місткістю від 10 тисяч тонн, зони митного огляду, майданчиків для вантажного транспорту та 20-футових контейнерів (TEU) на 20 тисяч штук.
Разом з тим очікується, що модернізація порту дасть окупованому Севастополю понад 500 нових робочих місць, а його очікувана пропускна спроможність складе понад 300 тисяч контейнерів, 1 млн тонн генеральних та 500 тисяч тонн інертних вантажів. За словами керівника федеральної агенції морського та річкового транспорту Андрєя Тарасєнко, найближчими роками мають бути напрацьовані та підготовані рішення щодо збільшення перспективної експортно-імпортної та каботажної вантажної бази з урахуванням потреб окупованого Севастополя, реконструкції об'єктів інфраструктури морського порту, залучення кваліфікованих кадрів у галузі морського транспорту.
Цього року «Голос Криму» неодноразово повідомляв, що морський порт в окупованому Севастополі переживає не найкращі часи, в тому числі через дію міжнародних санкцій, а також заборон з боку командування окупаційного Чорноморського флоту РФ у зв'язку з війною, що ведеться проти України.
Наразі «губернатор» Севастополя Міхаїл Развожаєв висловлює надію на те, що майбутня «модернізація» порту в Комишовій бухті «позитивно вплине на розвиток» Севастопольського морського (судноремонтного) заводу, який після російської окупації Криму було «націоналізовано» і згодом передано філії АТ «ЦС "Звездочка"», що входить до російської «Об'єднаної суднобудівельної корпорації», яку в управління отримав російський банк ВТБ.
«Судноремонт – це невід'ємна частина всієї цієї діяльності. Ми розуміємо, що контейнеровози, балкери, зерновози та інші судна хтось має обслуговувати, докувати та приводити до ладу. Ми розуміємо, що робочий, постійно діючий порт без судноремонту – як людина без однієї руки. Тому тут будемо продовжувати роботу та обговорення, яким чином [заводу] пережити важкі перехідні часи, не втративши базових компетенцій, важливих для міста», – висловився окупаційний «чиновник».
Більше про: