-
18.08.2025, 08:56
Фото
Кримку Аліна Грек окупанти засудили до 15 років позбавлення волі
-
17.08.2025, 19:06
Фото
В окупованому Севастополі найближчим часом виникне кризис з водопостачанням
- 17.08.2025, 14:43 Фото
-
17.08.2025, 12:34
Фото
Біля залізничної колії неподалік Керченського мосту знайшли протитанкові міни
- 17.08.2025, 10:59 Фото
-
17.08.2025, 09:14
Уряд росії видає чергову суму на 25 км довгобудови в окупованому Криму
- 16.08.2025, 22:52
-
16.08.2025, 16:18
Сильна пожежа під окупованим Сімферополем вже зайняла 200 га
- 16.08.2025, 15:36
- 16.08.2025, 13:30
-
16.08.2025, 12:02
Фото
Командир мінного тральщика “Генічеськ”, захопленого росіянами в Криму, звільнений
-
16.08.2025, 11:10
Про що не домовилися Президент США Дональд Трамп і російський диктатор путін на Алясці
-
15.08.2025, 19:20
Фото
Колаборант Руслан Бальбек переховується в Краснодарському краї
- 15.08.2025, 17:12
-
15.08.2025, 14:52
Фото
У російському СІЗО погіршуються умови утримання кримського українця Володимира Ананьєва
-
15.08.2025, 12:07
Фото
В окупованій Євпаторії відбувається щорічний фестиваль «Гезлевські ворота»
-
15.08.2025, 10:49
Фото
Силами спеціальних операцій уражено судно «Порт Оля 4» в Астраханській обл.
-
15.08.2025, 09:57
Лісових пожеж в окупованому Криму побільшало на 50%, ніж торік
- 15.08.2025, 08:20
- 14.08.2025, 20:30 Фото
Онлайн-продажі квитків на поїзди в Україні 24 и 25 березня недоступні
Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної цілеспрямованої кібератаки. Відновлення всіх систем тривало всю минулу добу та продовжується зараз. Про це повідомляє офіційний канал Укрзалізниці.
«Ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко, без затримок, і всі операційні процеси руху налагоджено в резервному форматі. Оскільки й раніше Укрзалізниця ставала обʼєктом кібератак ворога, у компанії впроваджені протоколи резервування», – йдеться в повідомленні.
У повідомлені зазначено, що «атака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева». Тому перед повним відновленням даних електронних носіїв, фахівці УЗ, залучені партнери та кібердепартамент СБУ мають ретельно протестувати сервіси на можливі вразливості.
Протягом 24 та 25 березня продаж буде здійснюватися в офлайн-режимі – тобто квітки потрібно купувати в касах. У зв’язку з нештатною ситуацією кількість відчинених кас збільшено, розширюються і графіки роботи.
Якщо пасажир не встигаєте придбати квиток через касу, то в даному випадку він може прямувати безпосередньо до потяга – квитки на наявні місця оформлять прямо на місці.
«Наші поїзні бригади поінформовані, як оформляти ваш проїзд на місці», – запевнили в повідомлені.
Також пасажирам, які планують подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25 березня, пропонують «не «штурмувати» каси сьогодні, бо сьогодні вони працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправленням сьогодні – завтра». На цьому зауважують у Укрзалізниці.
Повернути квітки на 24 березня онлайн можна: для цього пасажиру треба надіслати на адресу services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото квитка та свій контактний номер телефону. Заявку на повернення протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем. На цю ж адресу пасажирів просять повідомляти про будь-які інші нестандартні ситуації.
Фахівці УЗ запевнили, що відразу після відновлення електронних сервісів поінформують пасажирів про відновлення можливості придбати квитки онлайн.