-
17.09.2025, 12:50
У Сімферопольському районі окупованого Криму спостерігається дефіцит води
-
17.09.2025, 10:13
Фото
На ТОТ АР Крим заявили про збільшення «власних прибутків республіки» на понад чверть
- 17.09.2025, 09:49 Фото
-
17.09.2025, 08:41
Кримський «голова парламенту» марить репараціями від України
-
16.09.2025, 21:35
Фото
Окупанти хочуть зробити Алушту та Бердянськ «містами-побратимами»
-
16.09.2025, 15:39
У Криму утилізують 150 тонн відходів після розливу мазуту в Керченській протоці
- 16.09.2025, 14:39 Фото
- 16.09.2025, 12:43
- 16.09.2025, 10:03 Фото
- 16.09.2025, 08:26 Фото
-
15.09.2025, 20:53
У Керчі бізнесмен, в якого відбирають майно, намагався підпалити себе
-
15.09.2025, 18:25
Фото
Етнічний казах - герой рф, що воював проти України, отримав ділянку під будинок у Феодосії
-
15.09.2025, 16:01
Вартість палива в окупованому Криму досягла нових максимумів
-
15.09.2025, 14:54
Дефіцит кадрів у кримській «муніципальній службі» закриватимуть учасниками війни проти України
-
15.09.2025, 12:40
Фото
Мешканку Євпаторійського району затримали за «неонацистські картинки на підтримку України»
-
15.09.2025, 09:50
Фото
Перший чемпіонат України з кібербезпеки виграла команда, що презентує Крим
- 15.09.2025, 09:39
- 14.09.2025, 20:56 Фото
-
14.09.2025, 14:32
Шторми в окупованому Криму забрали життя кількох людей: серед них – молодий спортсмен
- 14.09.2025, 12:18
Онлайн-продажі квитків на поїзди в Україні 24 и 25 березня недоступні
Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної цілеспрямованої кібератаки. Відновлення всіх систем тривало всю минулу добу та продовжується зараз. Про це повідомляє офіційний канал Укрзалізниці.
«Ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко, без затримок, і всі операційні процеси руху налагоджено в резервному форматі. Оскільки й раніше Укрзалізниця ставала обʼєктом кібератак ворога, у компанії впроваджені протоколи резервування», – йдеться в повідомленні.
У повідомлені зазначено, що «атака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева». Тому перед повним відновленням даних електронних носіїв, фахівці УЗ, залучені партнери та кібердепартамент СБУ мають ретельно протестувати сервіси на можливі вразливості.
Протягом 24 та 25 березня продаж буде здійснюватися в офлайн-режимі – тобто квітки потрібно купувати в касах. У зв’язку з нештатною ситуацією кількість відчинених кас збільшено, розширюються і графіки роботи.
Якщо пасажир не встигаєте придбати квиток через касу, то в даному випадку він може прямувати безпосередньо до потяга – квитки на наявні місця оформлять прямо на місці.
«Наші поїзні бригади поінформовані, як оформляти ваш проїзд на місці», – запевнили в повідомлені.
Також пасажирам, які планують подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25 березня, пропонують «не «штурмувати» каси сьогодні, бо сьогодні вони працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправленням сьогодні – завтра». На цьому зауважують у Укрзалізниці.
Повернути квітки на 24 березня онлайн можна: для цього пасажиру треба надіслати на адресу services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото квитка та свій контактний номер телефону. Заявку на повернення протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем. На цю ж адресу пасажирів просять повідомляти про будь-які інші нестандартні ситуації.
Фахівці УЗ запевнили, що відразу після відновлення електронних сервісів поінформують пасажирів про відновлення можливості придбати квитки онлайн.