21.07.2025, 16:01

Після атаки ЗСУ по Ростовській області 15 потягів не можуть доїхати та виїхати з Криму

Шість пасажирських поїздів, що прямують до Криму, та дев'ять поїздів із Криму затримуються через НП у Ростовській області. Про це повідомляє компанія-перевізник «Гранд Сервіс Експрес», передають окупаційні медіа.

У середньому затримка сягає п’яти годин. Зокрема, на понад чотири з половиною години  затримується відправка потягів, які з Москви та Мурманська мають прямують до окупованих Сімферополя та Севастополя.

А з окупованих міст півострова – Євпаторії та Сімферополя - не можуть відправитися потяги до міст країни-агресора: Москви,  Санкт-Петербурга, Смоленська.

Із запізнення їдуть ще шість потягів з та в Крим.

На різних інофрмаційних ресурсах як українських, так і країни-агресора повідомляється, що в Ростовській області рф зупинено рух пасажирських поїздів та військових ешелонів. Зупинка руху сталася із-за атаки ударними дронами по стратегічному залізничному вузлу в Каменоломні – станція через яку прямують потяги на окуповані території України.   


Варто зазначити, що за останній час це вже другий випадок, коли атаки БПЛА зупиняють залізничний рух у Ростовській області РФ. Як вже повідомляв «Голос Криму», 19 липня цього року через падіння уламків дронів було пошкоджено контактну мережу перегоні Ліхая – Замчалово: спочатку йшлося про затримку понад 50 потягів далекого прямування, проте згодом їхня кількість зросла до 132, при цьому деякі з них відставали від графіку на 15 годин. Серед них були потяги підконтрольної «РЖД» компанії «Гранд Сервис Экспресс», яка здійснює перевезення до і з окупованого Криму. При цьому пасажири потягів, які затримувалися, нарікали на сильну спеку, кондиціонери, що не працювали, та брак повітря. 

За даними російських аналітиків, залізничний вузол Ліхая, на якому стався транспортний колапс через параліч перегону, є єдиною точкою входу/виходу всіх потягів, що прямують на чорноморські курорти в контрольованих РФ регіонах з центральноєвропейської та північної частин країни-окупанта. Наразі через атаки БПЛА, потяги, що прямують через станцію Ліхая, доводиться зупиняти на багато годин, або пускати в обхід через станцію Сальск, через яку до чорноморського узбережжя з Уралу та Сибіру й назад йдуть по 30 пасажирських потягів на добу. При цьому ділянка Ліхая – Сальск не електрифікована, тож для забезпечення руху нею потрібно збирати тепловози зі всього резерву найближчих локомотивних депо. 

Крім цього, 21 липня біля незаконно спорудженого мосту через Керченську протоку (т. зв. «Кримський міст») на в'їзді до окупованого Криму та на виїзді з нього перед пунктами огляду зібралися понад 2 тисячі транспортних засобів. Станом на 9:00 за московським часом у черзі з боку Тамані перебували 1250 транспортних засобів, з очікуванням понад 3 години; в черзі з боку Керчі перебували 340 транспортних засобів, з очікуванням близько години. О 8:00 у заторі з боку Тамані була 1000 автомобілів, з боку ТОТ АР Крим – 170. О 12:00 повідомлялося про 1355 транспортних засобів з боку Тамані, з очікуванням понад 3 години, та 650 транспортних засобів – з боку окупованої Керчі, з очікуванням понад 2 години; згодом кількості автомобілів зросли, до 1485 і 780 відповідно, з часом очікування до 4-х годин.

Таким чином, довжина затору на «Кримському мосту») за понад 7 років від моменту його відкриття побила рекорд, сягнувши понад 20 кілометрів. Крім цього, на в'їзді до окупованого Криму з материкової території України через т. зв АПП «Джанкой» перебували 280 автомобілів, із часом очікування близько 3-х годин.
Розгорнути більше...