-
04.09.2025, 17:43
Окупанти проводять кампанію з "перевиховання" вчителів історії
-
04.09.2025, 13:26
Фото
Біляла Аділова близько 10 місяців утримують в одиночній ізольованій камері
-
04.09.2025, 08:23
Питна вода у деяких районах окупованого Криму не відповідає санітарним нормам
- 04.09.2025, 07:41
-
03.09.2025, 20:27
На росії спостерігається різке падіння прибутковості нафтових компаній
- 03.09.2025, 17:27 Фото
-
03.09.2025, 15:31
Кримських школярів окупанти вдягнуть в єдину форму: економно для батьків і дисципліна для дітей
- 03.09.2025, 13:09
-
03.09.2025, 11:14
У Чорному морі після розливу нафти знову виявили забруднених у мазуті птахів
-
02.09.2025, 20:56
Фото
Окупаційна влада Криму далі вирубує дерева Кримських гір, будуючи нову трасу Бахчисарай - Ялта
-
02.09.2025, 16:54
Подружню пару з окупованого міста Керчі держава-агресор судитиме у Ростові
-
02.09.2025, 13:50
В окупованому Криму до 16 років засуджено мешканця Мелітополя за скоєння "державної зради"
- 02.09.2025, 11:32
- 02.09.2025, 09:45
- 02.09.2025, 08:20 Фото
-
01.09.2025, 22:17
Окупанти заявляють про те, що в окупованому Криму щороку відкривають до 30 нових печер
- 01.09.2025, 16:23
-
01.09.2025, 14:08
Партизани АТЕШ виявили військово-технічну стоянку Чорноморського флоту рф
- 01.09.2025, 12:12 Фото
-
01.09.2025, 09:53
Окупанти засудили мешканця Ялти за публічні заклики до здійснення "екстремістської діяльності"
Росіяни намагаються повернути гроші за путівки до Анапи – передумали відпочивати через розлив мазуту
Готель «Джамайка» в Анапі відмовляється повертати гроші після анулювання броні через розлив мазуту. Про це повідомляє кримський паблік.
Як йдеться у повідомленні, ще у листопаді 2024 року жінка на ім'я
Олександра придбала путівку до готелю на червень, заплативши майже 150 тис.
карбованців. Однак після новин про забруднення Чорного моря мазутом, який
виплив із танкерів, що затонули, вона відмовилася від поїздки і запросила
повернення коштів. «Голос Криму» про це неодноразово писав. На
кримських пляжах знаходять все нові плями мазуту.
Незважаючи на запевнення про повернення передоплати протягом 30 днів, гроші
так і не були повернені, а працівники готелю перестали виходити на зв'язок.
Туристка подала досудову претензію і звернулася до «Росспоживнагляду», але
поки не отримала жодної допомоги.
«Гроші ніхто не збирається повертати, на контакт не йдуть, слухавку бере лише відділ бронювання, і нічого ніхто не знає. Надаються номери телефонів, на які ніхто ніколи не відповідає. Жодної інформації», — заявила Олександра.
За словами жінки, з такою самою проблемою зіштовхнулися ще щонайменше 30
сімей.
«Голос Криму» вже писав про те, що
курортний сезон 2025 року стане справжнім випробуванням для окупованого Криму.