14.04.2025, 10:49

У сейсмонебезпечній зоні на півдні Криму розбудовують трасу з масивними конструкціями

На будівництві траси в обхід окупованої Алушти ведеться збирання блоків пролітної споруди віадука. Металоконструкцію довжиною 150 метрів і вагою понад 766 тонн буде встановлено на опори діаметром в 1 метр і піднято на 35 метрів угору (приблизно на висоту 11-поверхового будинку).

Фото будівництва з відкритих джерел

Для запобігання зсуву опори під дією активного тиску насипу підходу під фундаментною плитою передбачено монолітний упор із перетином 1х1 м, який становить з нею моноліт.

Роботи виконує російська компанія ВАД (Санкт-Пєтєрбурґ), що брала участь у спорудженні т. зв «Кримського мосту» та «федеральної траси "Таврида"». Повідомляється, що в них задіяні 25 будівельників та 2 крани.

На початку місяця «Голос Криму» повідомляв, що з 2023 року в рамках реалізації російської державної програми «Соціально-економічний розвиток республіки Крим і міста Севастополя» та за дорученням російського диктатора Владіміра Путіна ведеться будівництво нового чотирисмугового автомобільного обходу Алушти у складі «федеральної» траси «Таврида». Шлях довжиною 7,8 км має бути прокладено через село Ізобильне (Корбек) задля розвантаження транспортного потоку через Алушту та «розвитку туристичного потенціалу».


Фото будівництва з відкритих джерел

На фінальній стадії будівництва траси «Таврида» йде спорудження південного обходу Сімферополя та ділянки до Ялти, в тому числі обхід Алушти. Планується будівництво численних штучних споруд – дві багаторівневі транспортні розв'язки, міст через річку Улу-Узень, віадук та 7 шляхопроводів.

Більше інформації про будівництво читайте в статтях:

178 views
Розгорнути більше...