-
02.07.2025, 20:04
«Осквернення» старовинного вірменського храму на ТОТ АР Крим виявилося фотомонтажем
-
02.07.2025, 18:29
Окуповані Сімферополь та Севастопль - аутсайдери в російському рейтингу нового житла
-
02.07.2025, 16:51
Фото
Окупанти оголосили в розшук колаборанта Бальбєка за підозрою в шахрайстві
-
02.07.2025, 15:19
Фото
Окупаційна «влада» Криму продає «націоналізовані» порти в Ялті та Євпаторії
-
02.07.2025, 15:02
До розкопок на сході Криму залучать студентів з окупованого Мелітополя
-
02.07.2025, 13:14
Російські силовики влаштували облаву на трудових мігрантів у Сімферополі
-
02.07.2025, 11:34
Фото
Де і як в окупованому Криму провели заходи до дня кримськотатарсього прапора
-
02.07.2025, 10:24
Фото
У Севастополі скандал з обіцяними п’ять років тому пасажирськими катерами
-
02.07.2025, 09:56
Друг Путіна взявся за реконструкцію «націоналізованого» санаторію на півдні Криму
- 02.07.2025, 08:19
-
01.07.2025, 20:44
Фото
Кремлівський патріарх Кіріл доручив вжити заходів на випадок економічної кризи на росії
-
01.07.2025, 19:37
Фото
Окупанти у Керчі руйнують археологічний шар стародавнього історичного міста
-
01.07.2025, 17:18
Президент підписав документи для ратифікації Угоди про створення Спеціального трибуналу
-
01.07.2025, 15:08
Фото
Айдер Сейдалієв: знищений черговий учасник війни проти України
-
01.07.2025, 13:51
Колишніх чотирьох суддів з Криму, що зрадили Україні, засуджено на строк від 13 до 15 років
-
01.07.2025, 12:07
Окупанти в Саках глушать мобільний зв'язок через страх можливого удару ЗСУ по аеродрому
-
01.07.2025, 10:24
СОУ знищено ворожі ЗРК С-300/С-400 та РЛС в окупованому Криму
-
01.07.2025, 08:53
Окупанти визначилися з "новим" гімном для окупованого Криму (текст гімна)
- 30.06.2025, 21:45
- 30.06.2025, 18:09
У Севастополі скандал з обіцяними п’ять років тому пасажирськими катерами
«Департамент транспорту та розвитку дорожньо-транспортної інфраструктури» окупованого Севастополя повідомив, що два нові пасажирські катери проекту PV20S, доправлені до міста наприкінці минулого року, цього року на лінію не вийдуть.
Зазначається, що готовність одного судна, яке перебуває на території
судноремонтного заводу «Вимпел» у Комишовій бухті, становить 98%, іншого – 90%.
Наразі відбувається додаткове устаткування суден, після чого до кінця року буде
проведено швартові та ходові випробування.
Окремо у «відомстві» зазначають, що судна вийдуть на внутрішні
міські перевезення після «реєстраційних дій».
При цьому повідомляється, що готовність ще трьох нових
пасажирських катерів, які будуються на виробничому майданчику верфі ЗАТ
«Нефтефлот» у Самарі (РФ) для окупованого Севастополя, є ще меншою – 60%.
Будівництво п'яти нових пасажирських катерів у рамках замовлення
«ДУП «Севелектроавтотранс ім. Круподьорова» розпочалося ще у 2020 році, для
чого з АТ «ЦКБ «Нептун» (Санкт-Пєтєрбурґ) було укладено «контракт» на 1,245
млрд рублів (за теперішнім курсом – близько 660 млн гривень), проте
обіцяний вихід катерів на лінії 1 травня 2022 року не відбувся. Згодом
«контракт» було розділено між ЗАТ «Нефтефлот» (Самара) та суднобудівним заводом
«Ростр» (Новая Ладоґа).
Зроблені наприкінці травня фотографії порожніх корпусів катерів
на річці Волзі у Самарі було оприлюднено в мережі. Зазначається, що судна були
закладені в червні 2020 року і спущені на воду у 2024 році (приблизно
наприкінці листопада), однак не були здані в експлуатацію, оскільки замовник
відмовився від них через пропуски всіх можливих термінів побудови. Вигляд
річкових суден викликав багато питань у мешканців окупованого
Севастополя – зокрема, наскільки вони пристосовані до морських умов.
Разом з тим іронію викликали амбітні плани самарського підприємства щодо
перспективи будівництва суховантажів.
Крім цього, відзначається також загальна неготовність причалів
для пасажирських суден у Севастополі: зокрема, деякі з них перебувають в
аварійному стані, а понтонний причал Інкерман-2 затонув; причал на Радіогірці
ремонтується вже кілька місяців.
Тим часом «державне» підприємство «Севелектроавтотранс», яке
займається пасажирськими перевезеннями в окупованому місті, оголосило черговий
конкурс на оренду катера для цієї мети до кінця року; йдеться про пошуки судна
місткістю від 90 осіб. Останнім днем прийому заявок на участь у конкурсі
визначено 2 липня. Один повний місяць користування катером разом з екіпажем
оцінюється майже у мільйон рублів (близько 530 тис. гривень).
Як відомо, одразу 5 пасажирських суден, якими розпоряджається «Севелектроавтотранс» («Ґріґорій Овчінніков», «Молодьожний», «Норд», «Персей» та «Плутон») вже кілька років перебувають у ремонті і, ймовірно, не повернуться на лінії до завершення «судових розглядів» у суперечках із підрядником.